2009-10-26

Jo, jo vad säger man om detta då... Hahaha, ett reklammeddelande:

Hej! Vi har läst att du gillar Peter Jöback och tycker att det är kul! Vill du träffa honom i vinter? Vinn en helkväll med meet 'n' greet, biljetter och resa till någon av hans magiska julkonserter! Läs mer på www.peterjoback.com. (Ps. Din röst behövs! "Sing" behöver en puff uppåt på Tracks där den nu ligger på 17:e plats. Gör din röst hörd före måndag kl. 14.00 på; www.sr.se/cgi-bin/p3/tracks/index.asp?taskid=1 Ds.) Mvh Peter Jöback & Roxy Recordings

Igår åkte mamma o jag o ungarna till Kosta. Där hade julhandeln inte kommit igång ännu och det va ett ganska dåligt utbud. Hittade faktiskt ingenting. Så efter en härlig stund där så vände vi hemmåt igen. Efter att jag släppt av mamma åkte vi vidare till familjen C i Alvesta. Vi beställde Kinamat och barnen lekte för fulla muggar. Kl blev 21 så då va det dags att styra bilaran hemmåt. Tack för en trevlig kväll. Vi fick smaka ett jätte gott ..... Det ska jag försöka få tag på o ge bort i julklapp. Helt suvveränt. När vi kom hem la vi barnen o körde själva en liten tunering bestående av bowling, pingis o bågskytte. Jag vann 2 av 3. Bättre lycka nästa gång älskling=)

Idag vaknade jag upp helt igenkorkad med feber. Jag orkar inte vara sjuk mer nu. Jag ska jobba 3 pass denna veckan. Jag ska verkligen försöka ta mig igenom dessa pass. Tisdag dag, Torsdag kväll o fredag kväll. O på onsdag ska jag träfa den nya tjejjen. Hoppas att det känns bra=)
Nu ska jag gå o sova en stund till. Anders har kommit hem o jobbar hemmifrån idag så jag kan få gå o sova...

Inga kommentarer: