2009-11-13

Sjukstugan

Igår kväll när jag kom hem så hade jag lite ont i magen o mådde lite illa. Men jag somnade efter en stund o i morse va det borta. Däremot sov Alicia till 8.30 o kunde säkert sovit en stund till om jag inte hade stimmat lite. När vi vaknade sa hon att hon hade ont i magen. Denna gången hade hon ont när man tryckte på magen. Vi gick ner, hon ville inte ha frukost o hon provade o gå på toa. Men inget hjälpte. Hon fick lägga sig på soffan och efter en stund så sa hon att hon fortfarande hade ont och att det bara kommer vatten i munnen hela tiden. Hon va så trött så hon somnade på soffan igen och sov en 30 minuter. Vaknade upp och spydde rakt ut. Sen att hon med en spann. Just nu är det lite paus i kräkeriet men hon har fortfarnade jätteont i magen. Och inte nog med det. Elias mätte 38.4 i temp i morse så han mår inte heller bra, men feber är inte lika jobbigt som kräksjukan.....

Ja det känns som att det är fredagen den 13:e, det lovar jag......Phu!!
15:45
Elias har blivit sämre hans temp är nu uppe på 39.6 Vi får se vart det leder till. Bara ha e frisk till måndag.

2 kommentarer:

La Madre Que Los Pario. sa...

Huuu.
Kryar pá er.
Hoppas Elias blir feberfri till mándag. Det var dá han skulle fá rören?Eller ?
Kram pá er alla sjuklingar!
FlorySpain

Unknown sa...

LÅTER SOM EN RIKTIG FREDAG DEN 13, URSÄKTA VERSALERNA.
MAX SITTER MED MIG.
KRYA PÅ DIG ELIAS, VI VILL HA DIG FRISK..
KRAM