2009-11-23

Måndag....

Ja vad ska jag säga om dagen idag. Det började igårkväll med att jag hostade som bara den. Anders tröttnade o sa att jag skulle söka vårdcentralen idag och det gjorde jag. Det visade sig att jag har Bronkit (Akut luftrörskatarr) och öroninflamation. Jag fick penicilin, Doxyferm och hostmedicin, Cocillana-Etyfin. Visst jag har varit låg ett tag så det va ju bra att jag gick till doktorn. Sen skull ejag på möte med mitt nya jobb o tänkte att det skulle jag ju fixa, men chefen för där jag jobbade idag ringde o det va kris på jobbet så jag blev inbeodrad mellan15-18. Mer orkade jag inte. Väl på jobbet bestämde jag mig för att vara hemma o bli frisk så jag ska inte jobba imorron tis o på onsdag. Sen jobbar jag nästa gång på fredag, lör o söndag. Så jag ska kurera mig till det. Det är ju julbord med SF på lördag oxå o det vill jag INTE missa.

Jag va inne en snabbis i stan mellan allt o va inne i tebutiken o köpte två nya te:er. Ett saffrans te o ett chokladte. Jag har nu provat chokladtet o det va gott. Så imorron ska jag prova saffranstet. Ska bli en upplevelse. Man får jättegärna komma förbi på en fika o smaka om ni blev nyfikna....

Sen har jag lite grejjer till salu... En barnvagn Zero2four, svart i kartong, en svart Urban Jungelåkpåse och en Bugabooåkpåse, grön med en döskalle Paul Frankdesign o en svart Brio matstol med vit båge(finns bara vit båge) o röd sittdyna. Är någon intresserad eller vet om någon som är intresserad så hör av er. Allt är nytt och kommer från konkursen.

1 kommentar:

Unknown sa...

oj så fina saker som blev över, gillar bugaboo åkpåsen men äger ju ingen bugaboo..synd det.
fick ni allt sånt själva,.o krya på dig