2009-11-25

Onsdag

Oj, jag fick för mig en kort sekund att det va tisdag idag men så va ju inte fallet. Har sovit lite bättre inatt men ändå oroligt. Jag har vaknat ganska ofta. Några gånger har jag vänt på mig o somnat om o några gånger har jag kollat på TV en stund o somnat utav den.
Jag har inte mycket ork just nu. Det snör ihop sig i luftrören ganska bra o jag svettas o har en gudomlig huvudvärk o magen mår inte så bra av medicinen.. Men jag överlever detta oxå ska ni se.

Igårkväll va morfar här o lånade en sovplats. Då passade Anders o jag på att köra den gula bilen till verkstaden i Alvesta. Dom har fått äran att laga min bil och dom va 3500 kr billigare än i Växjö. Helt galet att skiljer så mycket på samma jobb. När vi kom hem så håll jag på o svimma så jag fick sätta mig ner i soffan o sitta still.

Sen la vi oss i sängen o kollade på Slumdog. Måste säga att jag gillade den filmen. Tänk vad ett gatubarn är med om i sin uppväxt. Helt galet.


Jag har ju glömt en sak..... Vi har provat årets smak på alkoholfri glögg från Dufenkrook, chilli/choklad. Å jösses vad god den va!!! Helt klart min favvorit!!

Inga kommentarer: