2009-11-05

Torsdag

Idag bjöd jag in mig själv hos Sandra. Hon hade frukostbesök av sin kusin, men jag fick "vara med o leka" oxå. SÅ tusen tack för en mysig stund. Därefter så va det lite tråkig matinhandling men det gick oxå galant. På eftermiddagen åkte jag o barnen hem till Ninni med en kladdkaka (som för övrigt va perfekt enligt min smak) och en lite present till Bea. Vi fikade och pratade som bara den. Barnen lekte och efter en lite stund vaknade Bea och jag fick snutta på bebis. Oj så liten och söt hon va!!!!! Klockan sprang på o hon va redan 18, så vi packade in oss i bilen. Tack för en trevlig stund=)
Anders hade maten klar. Stekt falukorv och stuvade mackaroner, mums så gott det va. Efter en snabb matstund körde jag hem till Sofie o Jimmy i Öperstorp på TupperwareParty. Det va skönt o roligt och komma hemmifrån lite utan barnen. Jag handlade för första gången, men jag köpte ingen burk ellers så utan ritmallar till barnen som dom ska få i julklapp.

1 kommentar:

Ninni sa...

Tack för presenten!
Jag hoppas Elias mår bättre imorgon på sin födelsedag.
Falukorv kan göra underverk med sjuka små barn :-)... man kan iallafall hoppas... så han har matlust till tårta på sin födelsedag....
Hoppas han får sina rör i öronen så fort som möjligt så han slipper vara så sjuk.