2009-12-12

Energi

Idag vaknade jag med lite energi så det passade vi på o utnyttja. Vi hade knappt ingen ved kvar i källaren så vi körde in två lavor med ved, ca 10 skottkärror. Därefter plockade vi ihop studsmattan och satte upp ljusslingor i fläderbusken ocj lite dekorationsljus i rabatten på framsidan. Sen va det kallt och vi gick in. Lite mat och så la vi Elias. Jag o Anders valde o kolla på en film, The reader, den va bra men givetvis så somnade jag så jag får kolla klart på slutet senare.

Nu kommer strax mormor o Alicia, dom har hängt hela dagen.

Nu är jag mega trött men det är väl ok för mag att vara det med tanke på förmiddagen så nu ska vi bara ta det lungt ikväll o laga lite god mat och kolla på Robinson.

21:40

Det blev ingen lugn kväll framför TV:n. Vi åkte in till Mike*2 barn och där va Pilla, Johan*3 barn, Stina o Mattias*1 barn o så vi. Vi käkade tacos och spelade spel o hade allmänt trevligt. Jag har fyllt på förrådet en bit o det känns skönt. Nu ska jag slappa tills jag somnar.

Inga kommentarer: