2009-12-18

Trött

Idag ringde min chef och ett samtal som jag våndats för blev ett bra samtal. Hon har varit på semester i två veckor så hon har inte varit medveten om min sjukskrivning. Det va så skönt för hon sa att jag skulle ta den tid jag behöver och jag skulle inte tänka på jobbet utan på mig själv. Allt ordnar sig o löser sig och hon vill inte att jag ska komma tillbaka förrens jag orkar jobba. Det va sköna ord och höra från henne. Hon har varit i Egypten i en vecka o då frågade jag henne med ett leende på läpparna om man fick åka utomlands när man va sjukskriven, o det trodde hon verkligen att man fick. Sol o värme gör alla gott....Det va lite kul faktiskt=)
Nu ska vi käka hamburgare och sen kolla på Julkalenden. Jag måste bara säga att jag älskar Supersnälla SuperSara o StålHenrik!! Fast Supersura SunkSara är cool hon med...

Inga kommentarer: