2009-12-15

Snö

Äntligen kom snön. Oj så fint det har snöat idag. Stan va sådär tyst som det blir när det snöar. Idag har Elias varit själv på dagis en stund för jag o Alicia har varit o klippt oss. Så nu är vi julfina. Jag fick höra av Hanna (min frisör) att jag inte va så tjockhårig som jag brular vara o det syntes tydligt i nacken att det är tunt så i denna jävla stress o deprisson som jag befinner mig i så tappar jag håret oxå..... Jag blir lessen.... Sen efter klippningen fick Alicia leka en stund på Blåsippan o jag passade på o tog en fika med Sandra o handla lite mjölk o vips så hade det gått 2 timmar.

Va med Sandra in på Mediamarkt oxå o kollade på ett nytt spel till vårt Wii. Jag letade efter ett som heter We Sing men det hade dom inte fått in ännu, det enda dom hade va spelet U Sing o det som skiljer spelen åt är att det är två mickar i We Sing o en mick i U Sing, men sen ska låtarna vara ungefär av samma karraktär. Hmm... vet inte hur jag ska göra där.... Ska man sjunga med kompisar så är det ju roligare o kunna sjunga två stycken, eller hur??!!

Inga kommentarer: