2009-12-29

Igår va jag på stan heladagen med Johanna. Vi shoppade loss på rean o jag kom hem med 2 tröjor, 2 tunikor o 1 klänning. Kollade även på ett par bruna skinstövlar men jag tyckte dom va för dyra,
men köpte ett par svarta tygskor. Vi va även på bio o såg Avatar. Det va en jättebra film. Mycket sevärd. Så tack Johanna för en bra dag.

Idag skulle Anders shoppa upp sin julklapp så vi packade in oss i bilen o åkte till stan. Han köpte 5 t-shirt, 2 tröjor o 1 par jeans. Allt för 1500 kr. Det va billigt!! Sen lämnade jag tillbaka 2 tröjor på Gina som inte va bra vilket betydde att jag fick pengar över så vi åkte upp till Skopunkten så köpte jag mina stövlar. O när man köper 2 par där uppe får man ju det billigaste paret för halva priset. Stövlarna kostade 399 o tygskorna 149 o så delat på 2 blir ju 75 kr. Så summa 474 kr. Men på kvittot står det 329 kr. Jag betalade o gick därifrån. När jag satt i bilen så började jag räkna. Så tack för det Skopunkten=) Så min rea slutade på summa sumarum 700 kr. Det är bra shopping tycker jag=)
Vi va även på K-rauta och köpte en skena till skjutdörren ut till den nya hallen och sen lite takreglar så vi kan sätta gips o isolera taket. Oj oj vad bra det kommer att bli o Anders e så duktig på att bygga.

Inga kommentarer: