2009-12-11

Fredag

Barnen har varit hemma både torsdag o fredag för Alicia kräktes i onsdagskväll. Det har varit två jobbiga dagar dels för att jag inte har orkat till 100% ta hand om dom o dels för att Anders har varit tvungen o jobba över. Medicinen jag äter funkar som så att man bli lite sämre den första veckan innan den börjar verka för en positiv känsla, så jag har fått stecolid oxå för att väga upp ångestkänslorna. Idag skulle jag varit på samtal hos kommunhälsan men det blev inställt. Vi tar det på måndag istället. Så idag va jag o barnen hemma hos mamma och vi gick ut en runda o gick ner på stan. Jag köpte två julklappar. Det känns skönt och ha det gjort men oj oj oj så trött jag är. Idag har jag inte sovit något på dagen så jag slocknar nog på soffan

Mormor kommer sen och hämtar Alicia, hon ska sova där inatt o mysa lite. Hon fick köpa sig en lite chokladbit som hon får ha med sig. Trots att det inte är lördag.....

Ikväll ska vi laga tacos och kolla på idol och bara ta det lungt. Jag hoppas att jag kan äta tacos. Visst kroppen börja vänja sig nu med att få lite mat i sig men jag hoppas jag snart kan börja äta igen som vanligt.

I helgen är det julmarknad på Bergkvara gård och jag hopas innerligt att jag finner lite ork att gå dit en runda. Det skulle vara mysigt, men tyvärr så har all julkänsla o mys som jagbrukar ha försvunnit. Förhoppningsvis kommer den att komma tillbaka, sakta men säkert.

Inga kommentarer: