2009-12-14

Lucia igen

Så va det dags för våra små o gå lucia på dagis. Förra året grät Alicia o ville inte vara med. Men i år sa vi att hon "va tvungen" o hålla reda på Elias för det gör ju storasystrar o då gick hon med på det men hon skulle INTE sjunga. O gissa vem som sjöng högst av alla....jojo Alicia Käll!! O hon uppfyllde sin uppgift o höll Elias i handen hela tiden.

Helgens energi gick åt i helgen. Idag är jag helt slut. Jag åkte hem o sov en timme mellan lucia o mitt möte på kommunhälsan. O just nu e jag helt färdig. Så idag blir det vila hela dagen.

Ninni...Klart jag kommer ihåg, morsdag för två år sen- Det va skoj. Kanske dags igen snart.
Ps. Alicia undrar när hon får komma o rida hos Tinnas mormor, hon har tydligen lovat det vid midsommar.....(Det e inget fel på hennes minne iallafall hihi!!)

1 kommentar:

thilda sa...

så söta de är! Hoppas du mår bättre. Få ta o ses nån dag, kanske blir lite svårt nu innan jul ?
Kramar