2009-12-30

Oj, idag är det lite kallare här nere i småland, -8 har vi nu på förmiddagen. O detta är kallt för oss. Vi är inte vana vid det. Men vi ska nog överleva denna dagen oxå...hihi!!

19.30
I eftermiddags kom Ninni o barnen o lekte en stund. Det va roligt. Det va ett tag sen vi lekte. Tinna o Alicia lekte princessor, Lilja o Elias försökte haka på o Bea hon åt...
Jag o Ninni försökte dricka varsin kopp te, men det gick inte så bra. Lilja o Elias drack upp det för oss. Gott sa dom o sprang iväg...
Sen åkte jag o Alicia o handlade o det tog ju sin tid.. så det är skönt o vara hemma igen. Jag har inte dom senaste dagarna haft så mycket energi, allt gick nog åt vid jul som jag hade vilat upp mig. Har svårt o sova igen o är väldigt trött hela dagen, den kritiska tiden på dygnet är nu, mellan 18-20 då somnar jag gärna så jag gör allt för att hålla mig vaken. Nu ska vi äntligen få lite kvällsmat i oss.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vila när du kan, lättare sagt än gjort med två barn.
Men ha det som motto.
Vännen, ha en fint nyår ihop med familjen,,stor kram vi hörs av nästa år...kram kram