2009-12-01

Fattar ingenting

Idga har jag haft en pissdag. Barnen sov tacko lov länge o sen fick dom titta på Bollibompa en stund i sängen så jag kunde slumra lite till. Vi åt lite frukost och myste lite på förmiddagen. Jag tog tempen o den visade 37.5. Jag har normalt 36.6 Så det va ju lite feber. Vi gick ut en stund på förmiddagen och gick i skogen och gungade och hade oss ute. Efter lunch la jag Elias o jag o Alicia la oss i sängen o skulle vila. Det va riktigt skönt. Jag har ingen ork och är helt utmattade. Jag förstår ingenting av vad som händer i min kropp. Jag äter ju penecilin o då ska man väl bli frisk tycker man... Så nu för en stund sen tog jag tempen igen och då va den uppe på 37.9....???!!!
Jag blir anfodd så fort jag gör en liten kraftansträgning så jag är väl inte riktigt frisk i lungorna. Imorron ska jag ringa doktorn innan mötet o se om jag kan få en eftermiddgastid.

Nu ska Alicia åka på gympa.

1 kommentar:

thilda sa...

usch va jobbigt! Hoppas verkligen att du kan bli helt frisk snart! Krya på dig kramar!