2009-12-17

Torsdag

Återigen har jag legat sömnlös större delen av natten men jag hade tid hos min doktor i dag och vi pratade länge o väl o jag fick sömntabletter som jag ska ta när jag vaknar nattetid. Sen hade jag en lunchdate med Pilla och det va skönt o träffa henne, men hon mådde inte så bra idag. Hoppas hon piggar på sin mage. Därefter sprang jag på Camilla N o jag såg mig själv i henne, vi pratade lite om det o ska nog fortsätta o prata på måndag då vi o barnen ska leka.... Jag blir orolig för henne.

Ni ikväll har vi flyttat våran frys från den blivande hallen till skuffen i tvättstugan. Den gick in som en smäck. Skuffen va som byggde för vår lilla frys.

Alicia har varit trött hela dagen idag o jag fick väcka henne o det är inte vanligt. Låg o trött. Hoppas bara att det inte leder till något. Hoppas hoppas hoppas.

Idag åkte mamma upp till Onsala för o mysa med Liam ett par dagar. Jag är lite avis, nä nu ljög jag, jag är mycket avis och hade gärna åkt upp men jag har inte haft (eller har) orken till att göra resan. Men jag sa till mamma att vid jul när dom kommer hit så är han min!!! =).

Inga kommentarer: