2009-12-19

Lördag

Idag har jag sovit länge. Jag är väldigt förskyld. Helt igenkorkad, men det hinner förhoppningsvis gå över till jul. Bara ingen annan får det.

Dagens aktiviteter har varit att göra lite julgodis. SÅ jag har gjort chokladknäck och min lakridskola. Därefter åkte vi in till stan en sanbb runda hela familjen. Anders köpte skum till fönstrena så han kan täta dom ute i hallen. Sen åkte vi och köpte en julgran. Den står nu i källan över natten och så ska vi ta in den o klä den i mogon i lugn o ro.

Nu har barnen fått sitt lördagsgodis o ska snart i säng o Anders o jag ska kolla på Robinson. Jag har köpt varsin lussebulle till han o mig som vi ska mumsa på när barnen har gått o lagt sig. Det blev inget lussebullsbak för mig i år. Den orken fanns/finns inte.

Ha en härlig lördagskväll...

Inga kommentarer: