2009-12-16

Onsdag

Igår kl 16 kom jag på att jag skulle på ett möte kl 17.30. Jag kände verkligen inte för att gå på det men som med så mycket just nu så tvingade jag mig att åka. Det va först information från styrelsen och sen hade vi en föreläsare, Maria i Possitivt tänkande. (O det va ju bra för mig att lyssna på med tanke på att det just nu bara snurrar negativt, det har ju inte vänt ännu). Därefter va det middag, alla andra fixk lax men jag fick sesamrullade kycklingspett med ris och wasabisås. Ja jösses så gott det va....det va tre spett o lagom med ris och jag tömde tallriken. Det va så gott och min kropp va riktigt hungrig. Det va flera veckor sen jag tömde en tallrik på mat. Åh så gott det va med mat. Jag hoppas att jag med denna smakupplevelse har fått tillbaka lite aptit. Så efteråt va jag glad att jag tvingade mig att gå.

När vi kom hem gick vi våran runda o med tanke på all snö som kommit så kom Anders hem lite tidigare så vi lekte o kastade snöbollar och sprang i snön. Det va en härlig stund.

Imorron har jag fått tid hos min läkare för o se om jag kan få hjälp med att få sova. Jag somnar gott om kvällen o sover tungt säger Anders men vid 03-tiden så vaknar jag och har jättesvårt o somna om. Jag slumrar till lite då o då men detta gör att jag är väldigt trött och orkeslös. Det hjälper ju inte riktigt kan man ju lungt säga.


Här är ett kort på mig i min ny frilla
Jag har oxå idag julpyntat o satt upp våra tomtar.

Inga kommentarer: