2009-03-22

Fy fan vad jag e sjuk. Långvarigt är det oxå. Ja håller på att bli tokig. Hela hjärnan är som en stor hink med äppelmos. Inget fungerar där uppe. Kan inte tänka, orkar inte tänka. Alla ljud blir ungefär 10 gånger mer trots attjag har lock för öronen. Jag har så ont i rygg och nacke så jag kan inte ligga ner för då värker det mer och halsen svider som om jag hade ätit 3 kartonger med häftstift. Phu!!! Jag vet inte riktigt hur jag ska orka med just nu. Och nästa vecka är en ganska så tuff vecka med mycket jobb. Menjag funderar skart på att vara hemma från BP på måndag för då kan jag vila till tisdag kl 15. Då går jag på hos gänget på Kungsvägen. Ska fundera på detta en stund och ta ett beslut innan kl 12.

Inte nog med detta så innan i morse så hörde jag ett konstigt ljud, min tanke gick till Tissan att hon hoppade upp i fönstret eller nått. Efter en stund så gick Anders in i Tv-rummet och säger bara, NEJ! o inget mer. Jag frågar honom tre gånger utan att han svarar (o det vet ju alla att det är det värsta man kan göra mot en tjej, att inte svara henne alltså) Eftersom min toleransnivå är på botten av helvetet så blir jag irriterad o snäser till som fan o då säger han, -Det har spruckit. Jaha..... vad i helvete är det som har spruckigt?????? Jäg är väl ingen tankeläsare heller!!!

Går in i Tv-rummet och då är det ett av våra nya fönster som bara har spruckigt. Jävla jävla skit alltså. Inget vi kan göra nått åt nu, så vi får vänta tills imorron och ringa fönstertillverkarna.


Lördag 21/3

Igår va jag tvungen att komma ut bland folk lite så vi åkte ner till stan och handla lite vår/sommar kläder till barnen som jag hade sett. Och även en underbar klänning till mig. Å jag kände att skulle jag få en av dessa klänningar va jag "tvungen" att köpa den innan den tog slut. Så detta blev gårdagens skörd: Till Alicia

Till Elias
Och till mig:

Därefet åkte vi ut en liten runda till Evedal och kollade på våran nya båtbplats. Vi har bytt upp oss från boj till bryggplats. Det kommer att bli jättebra tror vi. Vi har kommite en bit bort från den "stora" badplatsen så dom ev. skadegörelsena minskar stort + att båtklubben funderar på att ta bort jollarna som idag är gratis för oss eftersom dom inte sköts som dom ska. Dom är låsta med hänglås med kombinationslås men det finns dom i klubben som lämnar ut den kombinationen till höger och vänster så rätt som det är när man behöver en jolle så är dom borta och hittas igen borta vid hopptornet. O har man då bojplats så får man köpa en jolle själv och det är dyrt. Det som är bra med bryggplatsen är att när vi inte har båten utan Peter har den så kan vi hyra ut vår plats och få tillbaka lite pengar för givetvis är det dyrare med brygg än boj plats.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den lila klänningen var verkligen jätte söt =)