2009-03-24

Oj oj oj vad dagarna springer iväg. Jag känner mig bättre men inte bra. Har börjat jobba igen. Man kan ju inte ligga på latsidan....=)
Alicia o Elias är inne i nån sovadåligt period. Alicia har börjat komma in till oss igen på nätterna o hon håller på att veva med hela kroppen så man inte kan sova. Och inatt så hade Elias ett bryt och bara skrek o skre. Tillslut tog jag in honom till oss så jag åtminstonde kunde få ligga ner medans han höll på att skrika sig hes.
I söndags hade jag o Alicia en liten tjejstund. Vi fixade lite med kläderna som vi hade köpt och sen tog vi en fika på cafet vid Maxi och va och bytte hennes sommarskor som var förstora. Fasen vad svårt det är att köpa skor till barnen. Sommarskor ska man köpa nu mitt i vintern för sen är dom slut och hur i tusan ska man kunna veta vad barnen har för skostorlek då??
Sen när vi kom hem klädde vi på oss och gick ut. Anders hade börjat städa ute på trädgården och vi fortsatte med att elda lite gräs, satte upp nät så att det inte blir så mycket rymmningar. Jag byggde en grind för grindhålet som blev riktigt bra och Anders klippte ner vår stora buske på framsidan. Den behövdes vekligen ansas.
Nu är det "bara" skräphögen kvar. Men vi skulle behöva låna ett slåp en vecka eller två för att fixa detta. Så är det någon som har ett släp att låna ut så hojta gärna till.

Idag har jag varit hos Mija på Bemanningen innan jag började jobba på Kungsvägen. Det är riktigt roligt. Nu får vi bara hoppas på att det går igenom.

Nieves messade mig igår. Idag skulle det ske. Och nu har det skett. Jag väntar med stor spänning på att få höra om allt. Tänker på dig o de dina gumman!!

Inga kommentarer: