2009-03-18

Oj vilket härligt väder vi har haft både igår och idag. Visst det blåste ju som tusan igår men solen va framme. Och idag då????!!!! Helt underbart.
Igår va jag på BP hela dagen. Skulle jobbat till 16 men jobbade till 1strax innan 18 för Alicia va hos en kompis och lekte o då tyckte jag att det va onödigt att åka hem + att jag kunde få ihop lite mer timmar. Alicia hade haft superkul och hon har verkligen kommit in i lekandet nu. Elias hade sovit i 5 timmar igår. Mellan 10-15!!! Han va trött kan man ju säga. Idag e han frisk o varit på dagis och lekt med sina polare.
Jag har gjort något kul idag. Jag har gått brevid hos Mia på Bemanningen. Det va hur mycket som helst att göra och tänka på men strax innan lunch så tog jag tag i saken och började ringa och efter lunch va det bara att börja svara i telefonen oxå. Jag har haft en hur kul dag som helst och jag hoppas verkligen på detta. Det skulle vara skönt om jag på detta sätt kunde komma bort från vården. Jag är ju lite trött på det och har varit en tid. Hoppas hoppas hoppas.=)

När jag kom hem idag stod hela familjen i stargropen för att gå en härlig vår promenad. Vi tog den långa rundan runt hela Rockatorp. Åhhh så skönt det va. Nu ska jag fortsätta att laga kvällsmat.

Ps Nu har min vän inte skrivit på några dagar igen så nu börjar jag bli orolig....=) Ds

Syster Yster: Tack ska du ha va snäll o go du är. Jag saknar dig i massor oxå. Hör av dig när du kommer hem nästa gång och KOM UT en runda och hälsa på!!!!!! Kramar

Inga kommentarer: