2009-03-16

Igår va Thilda, Tulle och Theo här. Det va jättemysigt. Vi fick en stor påse med massa goda ostar. Tulle jobbar med sånt så nu behöver vi inte köpa pålägg på ett halvår känns det som. Tackar tackar så mycket=).
Vi pratade hus och kollade på hur Villanshöjd såg ut tidigare och bygge och kollade på hus som dom tittat på och som dom ska titta på. Det är så roligt. Det va ju inte så länge sen som ANders och jag va i samma situation. Man drömde om hur man ville ha det i sitt liv och allt det där. Åh en sådan mysig tid. Vi fikade lite kladdkaka och hade så trevligt. Alicia ville visa sin lekstuga oxå innan dom åkte hem. Söt hon är.

Elias skrek som bara den under dagen och va inte alls piggelin. Feber igårkväll och feber idag igen så nu har vi ringt vårdcentralen och väntar på vår tur.

Jag va oxå på Ljuskväll igår hemma hos mamma. Det va härligt att träffa AnnLouise igen. Hon ger en sån energi och den är skön. Jag hade jobbat mycket med mig själv sen förra gången men hade en bit kvar. Jag fick mycket beröm. Jag skulle även lugna ner mig med alla min jobb. Ta ett beslut och vara ärlig. Jag skulle följa mina drömmar även när det gällde arbetet och satsa på det.
När dom sa det så kännde jag direkt att det är inget att tveka på. Nu ska jag köra på. Jag ska gå utbildningen och starta upp min dröm. Stannar ni kvar här på bloggen kommer ni så småningom få veta vad min dröm är men just nu vill jag hålla den för mig själv.

Inga kommentarer: