2009-03-14

Melodifestivalen

Melodifestivalen i all ära. Min favoriter gick inte till final=(. Men jag tror nog att det är en cool låt och skicka. Nu skickar vi inte nått åt det vanliga hållet. Ska bli jättekul och se hur det går för Malena over there in the cold city.

Dagen har bestått av jobb från igår kl 15.00 till idag kl 16.00. Så det va ett långt pass. Idag så va jag o 2 boende på bio o såg Pettsson o Findus. Den va riktigt rolig. Hahahaha. Mycket sevärd!!

Nu ikväll så har Elias blivit tjinkigare o tjinkigare och nu har han över 38 graders feber igen. Varför kan inte denna pojke få vara pigg och frisk. Han har ju varit sjuk så länge nu. Orken börja sakta men säkert ta slut för oss allihopa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår precis va du menar...Isak har nu fått magsjuka
=( De e såååå tröstlöst!
Kram å kämpa på ni me!

Anonym sa...

Men stackars liten, jag har tur med mina killar som aldrig är sjuka.
Eller ja Jakob hade ju sin beskärda utdelning i början av livet.
Kanske blev beskonad för resten av livet?!
Men vad säger man, kämpa på.
Vet att det är drygt jobbigt och tar på krafter och tålamod.