2009-03-06

Idag va jag o Anders och kollade på film, Män som hatar kvinnor. Fy fasen vad bra den va! Jag förstår verkligen varför det har blivit en sån tittarstorm. Nu tänkte jag att jag skulle läsa dom andra två böckerna. Dom ska dom ju inte göra film av utan det ska bli TVproduktion direkt. Vilka hemska scener det va, huu....




Ikväll är det jag som är hemma ensam med barnen. Ander är och spelar sista matchen för säsongen i innebandy i Vislanda. Hoppas dom vinner=)

Sen börjar jag bli lite orolig för min vän. Hon har inte bloggat på flera dagar och jag undrar varför. Jag får ta och ringa henne tror jag, så det inte har hänt något. Det är nackdelen med bloggar ibland. Att man ibland låterbli att ringas för man inte har tiden men man kan ändå hålla sig uppdaterad. Det har ju folk sagt även till mig. Men samtidigt så är det så roligt och blogga så ibland får man stå ut med detta.
Men åter till min vän. Dom ska ha barn snart och förra gången så kom Jacob lite förtidigt och ganska dramatiskt så min oro ligger i dom tankarna. Hon skulle ner till Mora igår för lite prover, hon har inte mått så bra i sina värden den senaste tiden, så vem vet dom kanske har fått bli kvar.

Måste gå nu för Alicia har blivit sjuk.....hon kom nu ut från toa iklädd nattlinne säger att hon är trött och vill ha välling...... (Vi har börjat lite smått med att sluta sova på dagarna....) hihihi!!!!

Inga kommentarer: