2009-03-26

Idag är det torsdag och jag har gått hela dagen o trott att det är onsdag. Ja så kan det vara. Det betyder att det är fredag imorron. Jippi!!!
Igår va det bilstolskväll och jag jobbade. Men jag va helt off. Ingenting funklade i hjärnan och jag hostade som bara den. Idag är det bättre. Men denna förskylning har verkligen satt sig i huvudet. Kommer inte ihåg saker. Skitjobbigt!!!

Pratade med Nieves och allt hade gått bra och dom mådde jättebra. Jag hörde honom gny lite i bakgrunden och det lät jättemysigt. Jag längtar tills vi kan träffas så jag få snuffa bebis. Finns det någon goare doft än bebis igentligen? Nä inte vad jag vet.

Idag har jag varit hos Hanna och klippt mig och Alicia. Så nu är jag korthårig igen. Men det va så skönt och bli av med allt som va förmycket. Kort kommer..... Alicia blev av med allt sitt slitna o vi kortade luggen lite. Hon blev oxå jättefin. Sen har vi lagat min bil. Fläkten dog på den igen o det visade siga tat det va samma kablage som vi redan bytt 2 gånger som hade brunnit upp. Och när den va lagad så lämnade vi in Volvon som läckte bensin o där va nått filter sönderrostat så det är lagat nu. Volvon ska besiktigas imorron så nu håller vi tummarna.

Nu ska jag gå o bowla med mina boende....Tjing!

Inga kommentarer: