2009-03-16

Tack o lov så har Elias inte en ny öroninflamation. Han har bara feber. Han är pigg och vaken men hängig o lessen. Men det är inget fel på honom. Nähä nä. Ok, då är det väl så. Bara att acceptera känns det som. Men om det nu är så att doktorn inte klassar honom som sjuk, ska han gå på dagis då? Ja jag vet inte hur man ska göra???
Anders han går här oxå och dräller, hostar och svettas om vartannat. Skit trist.

Idag har jag varit på två möten, ett på kommunen och ett på sf. Man kan lätt säga att jag är helt slutpumpad i huvudet.

Dagens Anders: Alicia ska leka med Maja imorron. Jaha vad kul säger jag. Vilken Maja. Det finns ju 3 stycken=). Nja jag vet inte. Det va kanske Klara då?. Nej det kan det inte vara för det finns ingen Klara. Vi kollade på adresslistan, Kajsa då det kan det vara. Äsch jag vet inte. Alicia vet du får fråga henne imorron. hahahahhaha!!! Den tycker jag va kul!!!!! Min älskade sambo i ett nötskal. Minnet o han är inga superpolare.

1 kommentar:

Anonym sa...

heej syster yster!
jag kollade sysrrans blogg, va sööööööta elias och alicia är :) så stora dom har blivit, men de va inte det som jag tänkte mest på, nej de jag tänkte mest på är FAN VA DU HAR BLIVIT SMAL!!!!!! du såg så otroligt smal och snygg och fräch ut på bilden :) finadu :)
saknar dig!!!
puss och kram lillasyster