2009-03-19

Nu är det min tur.

Vaknade inatt och kände mig sjuk. Lyckades förtränga det och somnade om. Men när jag vaknade i morse så hade jag ont överallt. Ont i fingrarna, ryggen, fotlederna och till och med tårna. Jag hade 38.8 i feber och en dundrande huvudvärk. Usch vad är det som händer???
Näsan rinner och det killar i öronen. Och jag som skulle vara hos Mia idag med och sen jobba kvällen och natten dagen imorron och sen bion på fredagskvällen. Vi får se hur det blir med det just nu.
Nu ska jag lägga mig och sova en stund tänkte jag.

Nu är min vän tillbaka. Det va skönt. Men hon mår inte så bra. Håller på att utveckla havandeskapsförgiftning. Åhh jag önskar jag kunde vara hon henne.

17.50
Nu är kl snart 18 och jag känner mig bara sämre o sämre. Det är så trist. Jag har sovit nästan hela dagen men nu är det ju svårt när familjen kommit hem. Blir nog inget jobb på Bion imorron kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men ni har då drabbats av all världens sjukdom låter det som.
Typsik småbarns familj, men följs fint åt med diverse sjukdomar.
Men du..tagga ner lite för mkt jobb, ökad stress. Går hårt på imunnförsvaret, men det vet du redan.. =)
Kram krya på ER