2009-03-07

Världens konstigaste dröm

Fy vad jag har drömt inatt...Den handlade om döden o det är ju inte roligt, men samtidigt så säger dom som vet att drömma om döden betyder nytt liv.
Så här va drömmen.
Vi fick reda på att nära vänner till oss hade sorg. Hans föräldrar dog i en bilolycka och det blev ju givetvis stor sorg. Vi va och hälsade på dom flera gånger och pratade och fikade och barnen lekte. Men Han va aldrig med så efter ett par besök så frågade Anders eller jag Henne om vad Han va, Han är ju aldrig med nu förtiden. Då svarade Hon, men vet ni inte Han har ju tagit livet av sig. Han klarade inte av olyckan så jag är ensam med barnen nu förtiden......

Denna dröm varade hela natten, den va ganska lång och jag drömde den flera gånger och jag begriper den inte för fem öre.....
Det är verkligen otäckt när man drömmer om folk man känner och när det känns så verkligt. Men nu ska jag försöka skaka av mig den för det är snart dags att åka och jobba på SF hela dagen.
Ha en underbar helg allihopa!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du jobbar ju dag som natt, så man vet ju inte när man ska ringa dig.
Jag är iaf hemma idag o imorgon, ring när du känner att du har tid.
Tack för omtanken..kram