2009-03-13

Idag har det vait biodags igen. Vi såg den nya filmen med Clint Estwood. Jag hade inga förhoppningar alls om denna film så jag såg den med "öppna ögon". Den va riktigt bra. Men... nu känns det som att Clintan är lite väl gamla. Det både syns och märks. Men storryn va riktigt bra faktiskt. Filmen heter Gran Torino förresten.

Sen har ja varit på ett möte med Pia på Forever. Hon pratade lite om deras produkter och hon söker folk. Både återförsäljare och teamfolk. Hon vill jättegärna ha mig i sitt team sa hon så vi ska träffas igen och då ska hon få berätta lite mer om produkterna och företaget. Just nu har jag ingen aning om hur jag vill göra eller om detta är något för mig. Jag känner just nu att ska jag byta och satsa på något annat så är det min dröm som ska uppfyllas. Jag har talat om för några om min dröm men än så länge så håller jag den hemlig. Måste göra lite mer resech (hur det nu stavas....???).

Jag sitter på jobbet just nu och har natten inatt. Först va jag väldigt negativt inställd till att jobba själv en hel fredagskväll och lördag dag. Men just nu tycker jag att det är riktigt skönt. vi har verkligen haft en soft och skön fredagskväll och imorron ska vi gå på bio o kolla in Pettersson och Findus nya rulle, Glömligheter. Ska bli skoj...
Anders och Alicia va här på jobbet och hälsade på mig en liten runda idag. Det va viktigt för mig att Alicia vet va jag är och vad jag gör när jag är och jobbar på kommunen. Hon har ju koll på BP och SF men kommunen, det har varit konstigt. Och hon va så duktig när hon va här. Hon pratade och tittade och undrade och vi förklarade så gott vi kunde och dom som bor här va så goa oxå. Det kändes jätteskönt. Elias va inte med för han har dratt hemmifrån inatt. Han hänger med mormor så jag hoppas dom myser, eller ja, har myst som bara den och att dom sover som små stockar nu. Det ska iallafall jag göra nu. Natti natti på er.

Inga kommentarer: