2008-10-21

En vanlig måndag

Idag har bonden som har marken häromkring gödslat med grisapink så det stinker som bara den. Vi har inte kunnt gått ut o lekt för man har fått annöd bara man öppnat dörren. Så en lite halvtrist dag som ändå har blivt förgylld.
Vi ringde o pratade med mormor o hon va påväg hem så hon köpte lite goa frallor o en liten kaka så vi fikade gott. Alicia visade sin lekstuga med bord o stolar i o jag hann dammsuga toan medans hon va här.
Barnen åkte isäng o Anders kom hem, på med jobbarkläderna o jag åkte hemmifrån o köpte färg, spackel kollade på tapet, köpte blöjor o lådhakar (eller vad det nu heter).


O nu när jag skulle lägga in bilden på tapetern som jag har hittat så hittade jag ett annat kort som jag bara måste dela med mig av.... det va sååååå skönt ska ni veta o jag längtar redan tillbaka eller till ett annat ställe iallafall.

Inga kommentarer: