2008-10-17

Fredag

Oj vad dassigt väder man vaknade upp till. både jag barnen hade ingen brådska upp. Men så började magarna o knorra (av olika anledningar....jag o Alicia va hungriga o Elias av en annan orsak).
Alicia är lite schitzofren har jag kommit på. Det handlar om gympan. När vi ska åka dit o i veckorna tjatar hon som bara den o när vi är där så e hon lite trött, har ont i benet, e lite lessen ja hon är allt annat än en liten partymyra. Jag försöker dessutom hitta låten som dom har på gympan om partymyrorna. Är det någon som har den???? Isåfall vill jag oxå ha den!!!!

Idag ska jag o barnen in till stan o vi ska hämta min telefon som ÄNTLIGEN har kommit. Tror ni att Telenor har ringt o sagt det???, nej jag va inne härromdagen o frågade. -Ja den har kommit, det va ett tag sen.... Åhhh jag gillar inte Telenor mer.

Nähe nu ska lilleman i bingen o jag o Alicia ska duscha lite....

15.30
Nu har vi kommit hem från stan. Usch vad kallt det va ute. Både ja o Alicia frös som bara den.
Nu har jag en ny telefon, med plast på..., o så har jag fixat med mina begravningskläder o kollat in vad Anders hade i klädväg.
Tjabbat med Vöss igen, tråkigt nu tycker jag. Man är ju sig själv närmast men Vöss kan ALDRIG göra fel. Det tycker jag är tråkigt. Man ska ha sån jävla förståelse för Vöss men Vöss har ingen förståelse tillbaks. Nä usch o fy. Sånt behöver jag inte i mitt liv. Jag är för gammal för att tonårstjaffsa. Det märks tydligt att dom inte har så många anställda som är lite äldre utan dom har sina unga pojkar o flickor som dom kan göra som dom vill med. Jag har bett om att få sluta tidigare eftersom jag inte tycker det är roligt längre o vi är ju 2 ledare på onsdagarna så det finns igentligen inget hinder för mig att sluta. Vi får se vad dom säger...

Barnen sover så jag ska passa på att lata mig lite nu o slänga mig på soffan innan Anders kommer hem o eftermiddagspasset med jobb på huset börjar....

Inga kommentarer: