2008-10-13

Ormeshaga

Idag har Elias o jag varit o hälsat på Camilla, Loke o Nike. Jag hade med mig kringlor från Munges så vi mumsade gott på dom o gott te o supergod tomatmarmelad. Mums!! En härlig promenad i höstvädret så dom små somnade.
Jag tjuvkikade på Rabdido-kläderna o jag har hittat lite som jag vill ha. Fint!!!

Nu e vi hemma igen o Alicia är ute o härjar o Elias kryper runt....


Åhhhh JÖSSES JAG HAR GLÖMT!!!!!!
Elias tog sina första steg igår....Jippi vad duktig han va o han blev såååå stolt o viftade med händerna o kromade sig....!!!!!

Sen sitter man i godan ro o läser Smålandsposten o sippar på sitt goda te o så kommer man till mittenuppslaget o vem trynar inte framför kameran om inte min pappa. Dom hade övning i Alvesta i helgen o där va SMP o intevjuade. Kul!! Alicia undrade: Vad grö morfar där??? Ja det kan man undra sa jag då o skrattade.

http://www.smp.se/nyheter/alvesta/jag-kanner-att-jag-gor-en-samhallsinsats(907284).gm

Inga kommentarer: