2008-10-09

Idag har jag jobbat HELA dagen. Va på jobbet tidigt o sen jobbade jag till 18.00.
Jaghåller på att ändra runt på jobbet. Jag möblerar om så jag flyttar på sängarna, stolarna o skötborden. En rokad kan man säga. Sen ska det flyttas om lite på hyllorna så att grejjerna som tillhör div. grupp kommer på rätt ställe. Det kommer att ta ett tag men det kommer att bli såååååå fint o bra. Sen måste vi försöka få det lite mysigt där uppe. Få upp lite värme i lokalen. Jag skulle vilja ha in en heltäckningsmatta i halva affären. Där vagnarna inte står. Sen skulle jag vilja måla om lite i lite varmare färger på pelarna. Kanske någon moccafärg eller nått. Det skulle bli fint. Hmmm ja man han många tankar på det där stället....=)

Nä nu ska jag gå o mysa med Alicia o äta lite hemgjord glass.

Inga kommentarer: