2008-10-12

Idag har jag fått sova.... Somnade på soffan vid 20.30 igår o sov där till halv 12 inatt. Massade upp mig till sängen o sov till 10 i morse. Ja jag har ju sagt att jag är trött. Efter lite frulle så va det dags att gå ut o fortsätta i trädgården. Studsmattan e nedmonterad, sandlådan e städad. Dalierna e uppe ur jorden o div blommor o växter är planterade o ansade o nerklippta. Hjälpte Anders o såga lite idag. Sågade 28 läktbitar till förlägningen av taket som Anders byggt. Det blir kalasfint. Hittade även min skolåda i stöket i garaget så jag ska byta sommarskorna mot vinterskorna. Hittade mina slalomskidor o pjäxor så dom står nu i källaren istället för i garaget så slipper mössen gå på dom. Det är skönt när saker o ting kommer på sina platser. Båda poolerna är nerpackade i sin låda o så har jag städat undan lite brädstumpar som ANders kastat ner på marken. Det ska nog bli trädgård av här oxå vad det lider.

Nu närmar sig kl gympa så jag o Alicia ska snart bege oss iväg. Vi ska bara käka lite o sen åka. Hoppas bara Anders kommer hemi tid som han lovat. Han e nämligen o spelar innebandymatch i Alvesta. Hoppas dom vinner....=)

Inga kommentarer: