2008-10-07

Sovit gott

Inatt har jag haft en handduk under ryggen i svanken som gett stöd o jösses vad gott jag har sovit. Jag har inte haft kramp i ryggen inatt. Det va såååååå skönt.

Idag ska jag o Alicia gräva i hallonlandet medans Elias sover sen ska vi gå en härlig promenad i det fina vädret.
En utedag helt enkelt=)

12.20
Är helt slut nu efetr att ha grävt som en tok, dock ej klart. Tröttnade och gick istället o började fixa där lekstugan ska stå nu just nu ligger det 2 kärror med grus där men det behövs en kärra till men just nu ORKAR jag inte det. Sen ska jag köpa lite lekablock som lekstugan ska stå på. SEN.... ska den bara ställas på plats oxå o 2 grenar på björken ska sågas ner. Konstant projekt...=)
Tänk om någon kunde komma förbi o hälsa på sådär spontant så man fick en laglig rätt att pausa.

Inga kommentarer: