2008-10-22

På väg

Det känns hela tiden som man är på väg.... imorse gjorde jag mig iordning för att åka till SF o skriva anställnigsavtal. Det kändes jäteroligt att göra det o ganska mycket skrämmande oxå. Men det ska bli kul. Dom tror ju på en så hade dom inte gjort det hade det ju inte blivit nått från deras sida. Så har jag fått ett schema över hur jag ska jobba i framtiden där. Känns mycket bra. 7 pass på 4 veckor känns super. Jag hoppas innerligt att det komer att fungera med kommunen oxå. Men jag har vari öppen med Tobbe om detta från början så det ska inte bli några problem.

Efter SF åkte jag till Växjö färg o Tapet o köpte mina fina tapeter så nu är man 1300 kr fattigare.
Ringde Elin o bad henne göra våra handbuketter till fredag o det ville hon göra. Jag får inte glömma o åka till systemet o köpa lite vin. Öl har vi hemma o wiskey....hmmm ja ja det ordnar sig.

Hämtade Alicia på dagis o käkat lite. Anders snickra som bara den ute i vardagsrummet. imorron är det nämligen dags att börja måla o sen tapetsera....Åhh det ska bli såååå kul.

Nä nu måste jag rusa ska åka o babysimma nu. Tjing tjing!

Inga kommentarer: