2008-10-02

Jösses...

.... vad dagarna går. Jag hinner inte med.
I går vad jag o Sofie med dom två små på barvagnsbio. Det va en ny upplevelse. Vi gick o såg på Sex and the City. Den va lång...=) Jag hade ju sagt att jag inte skulle se den men så bestämde jag o Sofie att vi skulle gå på bio oavsett vilken film det va. Så så fick det bli. Filmen va ganska lång så på slutet tyckte jag att det va lite jobbigt med att hålla reda på ett barn som skulle vara överallt o ingestans. Men det gick. Och jag har hängt med i filmen oxå. Så det va superbra.

Idag torsdag så har jag jobbat på BP hela dagen. Sen va vi hos mamma o åt middag. C-O kom oxå. Vi pratade lite om morfar o så o det kändes bra. Jag undra när jag ska bli lessen. Alltså lessen o lipa o så. Det har inte kommit än känner jag. Hmmm ja ja det styr man väl inte över det kommer när det kommer. Jag känner bara att jag e trött. Jättetrött. Har liksom ingen energi. Men den kommer väl tillbaka den oxå så småningom. Tänkte att nästa gång jag åker upp till Onsala så ska jag prova det där solstället. Man köper sig 3 timmars sol i en solstol på en strand. Ska tydligen vara bra för kropp o själ.....

Imorgon ska Alicia åka hem till farmor o sova över där. Hon längtar så.....

Inga kommentarer: