2008-10-18

Lördag

Jag har precis reflekterat över hur trist mitt liv är just nu. Det är verkligen inne i en tråkperiod. Denna veckan har jag jobbat måndag kväll, tisdag dag, onsdag kväll, torsdag dag o lördag dag. O imorron ska jag åka på mässa i Malmö. Så Jobb 6 dagar av 7. Fy vad trist.... Så här vill jag inte ha det. Jag har ingen ork över till något annat o det är sååååå tråkigt. Just nu lagar jag lite mat så här på lördagskvällen o Anders spacklar ute i det nya rummet. Han bestämde nyss att det skulle vara klart till helgen. På fredag är det nämligen morfars begravning o då kommer C-J o Katti hem o han vill att det ska vara klart så dom kan se det (tror jag).

Ikväll serveras det pasta med kyckling i svampsås. Det ska bli gott. Jag o Alicia fick denna svampsås hos Sofie o Stefan en gång o den va såååååå god. Så vi har ätit den flera gånger efter det. Den är så bra för man har smaken men slipper tugga på dom hemska svamparna.

Efter maten blir det bums i säng för kl 06.30 kommer Uffe o Ilona o hämtar mig. Jag har redan förvanat Uffe om mitt morgonhumör så jag ska ha min kudde med mig o sova resan ner. Han lovade dessutom att förvana Ilona om det oxå så hon inte sätter igång o snacka med mig heller. Usch det är inget man vill så där tidigt i ottan.

Hittar jag nått fin bloggar jag ev. om det från Malmö.

Inga kommentarer: