2008-10-06

Helgen

Jösses va helgen va kort o hur mycket har man inte hunnit med....

Fredag:

  • Kollade på en lekstuga
  • Alicia åker till farmor

Lördag:

  • Jag jobba 10-14
  • Anders hämtar lekstugan o hallonbuskar
  • Anders får punktering påväg hem med lekstugan, jag tar E på jobbet Anders byter däck
  • Anders börjar byta fönstret i sovrummet
  • Jag tar hand om markservice
  • Vi åker o hämtar Alicia o äter middag i Elofstorp
  • Det börjar regna
  • Anders fortsätter att byta fönstret i regnet. Blir klar vid 20-tiden
  • Jaghar markservice o fönsterhållare o städare
  • SOVA

Söndag

  • Jag åker på Babymässa i Jönköping
  • Anders kör markservice o städar i tvättstugan o köksgolvet
  • Anders handlar, men missar hälften
  • Jag är en runda på IKEA efter mässan kommer hem 20.15. TRÖTT!!!
  • Hinner säga hej till barnen o så godnatt.

Detta va min helg vad har ni hittat på? Nu e det måndag jag e trött har ont både i magen o ryggen o huvudet. Nu ska jag på ett roligt möte sen ska jag jobba på BP 10-16

Inga kommentarer: