2008-10-27

Min första dag


Så kom kvällen då jag började min utbildning på SF. Igentligen är jag sjuk, lite feber o förskyld (igen) men vem kan hålla mig borta från denna roliga grej. I med alvedon, nässpray o halstabletter o så bar det iväg. Det va jättemycket folk på bion idag, det rä ju höstlov o då går folk visst på bio. Det va kul. Man kände av en annan stress typ. Roger visade mig 1 laddning sen va det att gå på det själv. Efter lite småmissar så satt det ganska bra o dom 2 sista laddningarna satte jag som en smäck. Då va jag även själv uppe i maskin för Roger blev tvungen o springa o hjälpa foajén med insläpp. Måste man leverera så gör man ju det. Jag fick jättemycket beröm enligt Roger så är det inte många som gör så bra ifrån sig första kvällen. O då kan jag oxå säga att det är bara manliga maskinister på Filmstaden..... Det fanns en tjej en gång på Palladium för 100 år sen men sen är det inte många tjejer därefter, typ jag....!!=)
Man blir helt slut i huvudet av att konsentrera sig så in i bängen så nu ska jag bortsa mina tansabissingar o sova. Imorgon väntar en rolig dag på BP.

Inga kommentarer: