2008-11-24

En månad

Så va det en månad kvar till jul. Oj oj oj vad tiden går fort. Men just nu går jag bara och längtar till fredag då vi åker till Onsala. Det ska bli sååå mysigt tycker jag. Baka pepparkakor o lussebullar, gå på Liseberg o njuta. Åka lite karuseller med barnen. Åh jag vill att det ska vara fredag nu....
Idag har jag varit på BP o slitit. Jag har mublerat om ännu mer. Jag har flyttat en hel hyllsektion så nu är vi ytterligare ett steg nämre vår myshörna för trötta blivande mammor o pappor. Jag erbjöd Uffe att för 400 kr köpa vår tvåsitssoffa o ställa där o så ett cafebord sen e det klart. På kvällningen så stälde jag upp alla adventljusstakarna o stjärnor. Det va lite roligt. O så hittade jag en tomte o en tomtemor som vi givetvis skulle ha fram. Haha vad jag älskar julen....

Imorron blir det först en hemma dag med barnen o på kvällen ett nytt kassapass på SF.
Nu ska jag natta barnen..... o sen blir det en stund i ensamhet innan Anders kommer hem från träningen.

Ja visst ja vi va ju på utvecklingssamtal på dagis idag o enligt Jessica så har vi en såååååå go o härlig tjej som tar för sig och bara strävar framåt i både kompisskap som i lära. Det va superroligt o höra. Hon har även en suvverän fantasi tyckte dom o temat med slott o prinsessor o häxor passar Alicia. Ja dom ska bara veta hur rätt dom har. Inatt pratade hon i sömnen om nån häxa som inte kunde ta henne. Haha...

Inga kommentarer: