2008-11-21

Oj så vitt det va

Vilken fin morgon det är.... Vi sov inte så länge idag. Elias vaknade 8 så då va det bara o stiga upp. Nu leker dom som bara den o Alicia sjunger Midnatt råder....undra om dom har börjat sjunga julsånger på dagis????

Igår va det mycket jobb. Jag va först på BP mellan 8-16 sen började jag på SF vid 17.15 så det blev en heldag kan man säga. Jag börjad i kassan igår o det va en pärs måste jag säga. Vilket system, förts hit o sen dit o sen ska man klicka där o sen där. Jösses va mycket för en liten biobiljett....Men jag ska nog lärma mig det oxå.

Ninni - oj då... det va inget roligt =)

Nievers - ja, ring du jag vill höra mer...

Alla - ni får JÄTTEGÄRNA lämna en kommentar lite då o då. Besökarna tickar på men jag vet inte villka som är här....Det blir roligare för mig om ni gör det....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag lovar höra av mig, igår blev det för stessigt och du jobbade ändå läser jag nu.
Men absolut, jag läser och lovar lämna kommentar.

Anonym sa...

Du är en pärla, det vet du va!!! Jag e så glad ska du veta....

Anonym sa...

Vad, nu hängde jag inte med ;-)