2008-11-08

Kalas

Redan vi 14-tiden började det droppa in folk. Då kom Elin och Viviann. EFter en stund så kom oxå Jon, Sara o Albin o Maiken. Jag hade bakat tårta o bullarna va tinade från frysen. Alicias val av kakor va Singoallakex o så hade Viviann med sig Kärleksmums. Vi mufflade fika så det bara tröt i väggarna. Elias fick många fina presenter. Det va 2 golvpussel, 1 presentkort på Lilla bus, en cool svart skjorta med döskallar på o så en väggficka från Cult som va superfin. Tack så jättemycket allihopa.
Det ända tråkiga med dagen va att Peter hade sagt att han o Ellen skulle komma och dom kom inte, dom hörde inte ens av sig.

Vi lottade oxå julklappen i fam. Martinsson. Jag fick Lasse o Anders fick Peter. Så nu ska vi ut o köpa varsin julklapp så e man klar med det.

Vi har myst i vårt nya fina tv-rum hela kvällen. Vid 20 åkte Elias i säng o vi hade köpt pizza från Elvan, som Anders, Alicia o jag åt, o Alicia åkte isäng vid 21.30. På ett av golvpusslen va det bokstäver o siffror på så Alicia har börjat öva alfabetet. Färg o form har hon ju givetvis koll på men det är roligt o se henne. Sen satte ju dansbandskampen igång på TV så då har det varit dans för hela slanten. Hon e rolig hon. Min söta lilla flicka som har blivit sååå stor, men ändå fortfarande såå liten. Kan man ha mer kärlek i kroppen än för sina barn och sin familj. Jag tror inte det.

Inga kommentarer: