2008-11-04

Vilken dag

Jag o barnen bestämde oss i morse för att följa med Sandra o hennes kids till Leo´s lekland. Vi va där vid 11 o där va ganska folktomt. Men oj vad fint det va. Vi har lekt, stojjat, åkt rutchkana, cyklat, hoppast studsmatta, skjutit bollar o fikat både glass o pankakor. Det va sååå roligt o det är ju super att ha ett sånt här ställe i stan. Stort som bara den va det o det fanns nått för alla. Elias gillade att åka rutchkana han med o bollhavet va ju superkul.




När vi sitter o fikar så börjar vi prata krämpor o då kommer jag på att vi hade BVC tid så jag kastade mig iväg o hann precis i tid. Elias är nu 79 cm lång o väger 9840 gram. Alltså helt normal. Han fick även en spruta o så hade han visst öroninflamation oxå. Både Lotta o läkaren såg förvånade ut, han e ju så pigg..... Tja han har ju superenergi så varför inte tyckte jag.
Kl är nu strax 16 o vi har precis kommit hem. har slängt ungarna i säng o ska snart åka o jobba på SF en runda.

Inga kommentarer: