2008-11-18

Igår jobbade jag på BP hela dan, kom lite senare då pannan krånglade lite. Det va en lung dag och jag o Marie hann städa och möblera om lite grann. Det känns jätteskönt.

På kvöllen va det dags för föräldramöte på Blåsippan. Det va trevligt. Lite stelt i början men efter att tiden gick så blev det bättre. Vi hjälpte barnen o sy o göra lite kläder och material till deras tema som är Slott. Så jag och Anders sydde en röd prinsessklänning till dom och gjorde 2 kronor med stjärnor o glitter.

Idag har jag o barnen varit och handlat fika till simavslutningen imorron o efter det så va vi hemma hos Sandra o barnen och åt lunch, köttbular och stuvade makaroner. Åhhhh de va såååååååååå gott. Det va nog det bästa jag ätit på hur länge som helst. Nu är det slut med mamma scans köttbullar, här ska göras egna. Mums!!!

Nu ska jag iväg igen o jobba på SF. Sista passet brevid i foajén, sen ska jag börja på med kassan. Ska bli kul.

Inga kommentarer: