2008-11-10

Tråtsiga barn o dåligt väder

Vad ska man göra med sina trotsiga barn. Alica hon lär sig bara mer o mer tråts varje dag o det kommer fler o fler rolig menigar från fröken. Ibland är dom så roliga så man får bita sig i tunga för att inte börja skratta högt. Och Elias har börjat tjura ihop. Han gnäller o gnäller o får han inte som han vill så skriker han som en galenpanna. O så ska han vara precis där man själv är. Laga mat får man inte göra för denna kille. Han ska vara mellan mig (eller Anders) o spisen o så skriker han. Jag kan bli tokig på detta barn, eller på båda mina barn. Men men det tillhör utvecklingen. Ja jag vet men det hjälper inte när man är mitt i det.

Idag har vi spelat spel med Alicia, det va jag o Anders Alicia o morfar. Vi spelade Memory som Alicia fick av Ellen i födelsedagspresent. Hon va jätteglad när hon lyckades o bröt ihop fullständigt när någon annan fick ett par, för det skulle ju hon ha.... Hahaha, lilla flicka vänta du bara....
Sen måste jag ju bara säga.....


SM GULD SM GULD SM GULD!!!! Jaaaaaaaaaa "mitt fotbollslag vann!!!!!!!!"

Inga kommentarer: