2008-11-19

Idag säger vi i Marklanda grattis till Jacob som blir 3 år.
Idag har Jag, Elias o Anders varit på Barnvagnsbio. Dom visade Mamma Mia. Den va faktiskt rolig. Den va bättre än förväntan. Dom hade lyckats knyta ihop handlingen så bra med alla sångerna.... Där efter hämtade jag Alicia på dagis och då berättade Jessica om Alicias historia för dagen....
-Min mamma säger att jag är dum o då klippte hon sönder min älskade kanin. Så när mamma kommer så ska du skälla på henne o säga Fy man får inte klippa söder Alicias kanin. Och när du har sagt det kommer min mamma och säga att du är dum med.!!!!
Vad får dom allt ifrån????
Nu ska jag åka och ha simavslutning, jag måste gå upp o leta upp en julskiva som vi ska spela i kväll. Är det julavslutning så är det......
Igår pratade jag med C-J. Vi har lagt upp helgen så vi hinner med allt, lussebak o pepparkaksbak o ett besök på Liseberg oxå. Vi pratade oxå om alla våra barnsaker så han ska höra med Katti om dom vill ha våra grejjer närd det är dax för dom att skaffa barn eller om jag ska sälja av det..... Vi får se vad dom säger. C-J tyckte att dom lika gärna kunde ta vårt som att köpa annat, men han visste inte vad Katti vill. Dom har ju aldrig pratat om detta o behöver igentligen inte heller utan det är jag som vill veta hur jag ska göra med våra grejjer..... Bara så ingen tro nått nu.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack vi har firat han idag på morgonen, världens hit - NOT
-jag spelar jag kommer sen, vände på klacken o gick när vi stod där med paket o allt =)
Nå väl, jag ringer imorgon eller på fredag, känns som jag har mer att berätta då ;)