2008-11-13

Torsdag

Idag har det varit en helt vanlig torsdag. Förutom att jag har varit såååå trött. Försov mig lite till jobbet idag men det va ok från Uffes sida. Sen har det gått i slowmotion. Jag skulle byggt upp Stokkepodiet idag men kom bara halvägs så jag får fortsätta på lördag. Ojojoj vilken lördag det kommer att bli. Först BP mellan 10-14 sen 14.30-00 på SF. Det blir ett saftigt pass. Men men det är ju bara en gång så det få gå.
När jag kom hem i eftermiddags så gjorde Anders pannkakor o med han gjorde det så badade jag o Alica skumbad i badkaret med levande ljus vid sidan om. Det va sååå skönt. Jag hade som plan att jag skulle sprungit idag när jag kom hem men för det första va jag sååå trött o för det andra så hade det ju hunnit bli mörkt o jag gillar inte o springa här ute när det e mörkt.

Nu ska vi mysa lite framför tv o spela spel med Alicia innan det är läggdags.

Inga kommentarer: