2009-01-10

Fasen, jag har haft ont imagen nu sen i onsdags o det har blivit lirte värre varje dag o idag har jag så ont så¨att varje steg smärta. Så i em ringde jag VC o fick en tid vid 19. Jag satt sär tills kl va nästan 21 innan det va min tur. Hon klämde lite på magen o sa att jag skulle åka hem o ta Alvedon regelbundet. Nehe du sa jag. Jag har inte offrat 300 kr o en lördagskväll för att åka hem o äta alvedon som dessutom inte hjälper, som jag sa till dig för 5 minuter sen. Så efter lite påtyrck fick jag penecilin o Voltaren. Skulle det inte ge med sig på 3 dagar så skulle jag söka igen sa hon. Fan dom är ju hopplösa kan man tycka. Visst det fattar ju jag med att man inte kan skicka folk hit o dit på ett sjukhus en lördagskväll/natt men att man måste tjata sig till en ev. behandling är skandal tycker jag. Och dom som inte orka eller kan tjata då.... va får dom för vård??? Hmmm skumt det där tycker jag. Nu har jag intagit mina piller så nu ska jag o Anders kolla på en film i sovrummet så jag kan somna gott till=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Konstigt att man ger något mot buksmärtor utan att veta varför.
Skicka hem dom med voltaren o pencilin, emot vaddå?
Mitt råd, återvänder smärtan eller nej fan jag hade inte tagit dom om jag inte vet varför jag får dom.
Håller med dig, vad händer med det som inget säger..tur att du är du