2009-01-24

Igår va det en stressig dag. Vi bokade resn vid 10.30 o det skulle betalas direkt o sen va det och hämta Elias på dagis vid 11. Åkte hem direkt och började leta efter sommarkläder och skor o började tvätta lite. 13.30 skulle vi hämta Alicia. När hon va hämtad åkte vi upp till BP och hämtade dubbelsulkyn. Sen åkte vi hem igen. Mamma komförbi och hade god toscafika med sig. Hon ville träffa oss innan vi åkte. Hon berättade att hon skulle åka o kolla på en bil åt C-J o Katti. Dom behöver en andra bil nu när Katti ska vicka 6 månader som ställföreträdande varuhuschef på IKEA i Kållered. Fan det är så bra. Verkligen skitkul för Katti att det går bra för henne.
Om mamma gillade bilen så skulle dom komma ner nu idag och köpa den. Synd bara at jag ska jobba precis hela dagen för när vi stänger här vid 14 så åker jag direkt till SF och kör ett pass där till 22.30. Därefter så åker jag hem. Vi packar ut allt i bilen och sen kör vi. Inchekningen öppnar 07.00 o planet går 09.00. Sen kommer vi hem den 1 februari. Vi ses då...... och jag bloggar om ja kan från Teneriffa......

1 kommentar:

Anonym sa...

Men pyttsan..tror du jag är ngt och ens lite avundsjuk på dig /er.
Never och aldrig...
Teneriffa ..hm
=) ha nu så härligt och hopppas du kan mobilblogga så vi kan få ett soligt inlägg nere från playan..
Njut Rosy ..kram