2009-01-21

Ojojoj

Kollade i min almanacka och ser att jag har lovat att jobba lite mer än vad jag igentligen vill. Jag ska jobba på BP imorron torsdags som vanligt. Sen ska jag jobba på SF fredag kväll o lördags em/kväll efter att jag jobbat på BP 10-14. Ojoj så kan det gå när man vill vara snäll. Men det blir fina pengar. Jag får försöka tänka så. Idag har jag inte gjort mycket. Jag har tagit hand om lite tvätt o har lite kvar men jag känner inte för att göra mer. Igentligen skulle vi behöva lämna bort barnen en heldag och börja ta tag i saker o ting här hemma. Lister ska upp i taket o på golven så att vi kan bli färdiga någongång. Och sen skulle vi behöva måla klart i köket o fixa den nya hyllan. Nu känner jag att jullovet är över och att det skulle vara ganska skönt och få det fint o färdigt. Sen vill både Anders o jag köpa någon form av skåp/hylla med dörrar som vi kan ha längs med våran bruna vägg så vi kan få undan papper och Alicias målargrejjer o pussel o sånt. Vi är lite trötta på att ha alting framme hela tiden. Matsalsbordet har blivet en avlastningsyta och det är inte fint. Så nu ska vi sätta lite fart + att det ser ut som hej kom o hjälp mig uppe i allrummet. Nä Anders nu får vi skärpa oss. Men ja just det jag ska ju kanppt vara hemma resten av veckan så vi får väl börja nästa vecka.

Inga kommentarer: