2009-01-19

Måndag

Idag har det varit en dag med många beslut. Det första beslutet togs vid 10 i förmiddags, det sista togs vid 18 hugget. Men alla beslut känns så himla bra. Det är skönt när man har kommit till klarhet med allt. Nu ska livet gå vidare i samma sköna tackt som det gjort ett tag nu. Jag trivs väldigt bra med livet. Det ända som jag känner saknas är lite mer pengar och en solsemester. Då hade livet inte kunnat bli bättre.

Elias börjar finna sig till rätta på dagis och det känns jätteskönt. Visst kunde man vara hemma längre så hade jag självklart varit det men samtidigt så får man inse fakta att pengar betalar allt i livet så det är bara att börja jobba igen.
Vi kämpar på med Alicias humör som fortfarande är väldigt jobbigt bitvis.

Igår va jag o Anders o fixade med min bil på OKQ8. Vi hissade upp bilen och sprejjade som fan undertill med avfettningsmedel o spolade med högtryckstvätten och det blev riktigt rent och fint. Sen fick den stå i stan över natten o Anders o Elias va o besiktigade den idag och den gick igenom utan några problem. SÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!

(inte min bil men en lika dan)

Inga kommentarer: